LIVIVO - Das Suchportal für Lebenswissenschaften

switch to English language
Erweiterte Suche

Suchergebnis

Treffer 1 - 6 von insgesamt 6

Suchoptionen

  1. Artikel: Investigating discounting of discounts in an online context

    Carlson, Jeffrey R / Kukar-Kinney, Monika

    Journal of retailing and consumer services Vol. 41 , p. 153-160

    the mediating effect of discount credibility and moderating effect of online daily deal promotions

    2018  Band 41, Seite(n) 153–160

    Verfasserangabe Jeffrey R. Carlson, Monika Kukar-Kinney
    Schlagwörter Discounting of discounts ; Price promotions ; Daily deals ; Discount credibility
    Sprache Englisch
    Verlag Elsevier
    Erscheinungsort Amsterdam [u.a.]
    Dokumenttyp Artikel
    ZDB-ID 1204385-0
    ISSN 0969-6989
    Datenquelle ECONomics Information System

    Zusatzmaterialien

    Kategorien

  2. Artikel: A fresh look at consumers' discounting of discounts in online and bricks-and-mortar shopping contexts

    Kukar-Kinney, Monika / Carlson, Jeffrey R

    International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy Vol. 32, No. 4 , p. 442-444

    2015  Band 32, Heft 4, Seite(n) 442–444

    Verfasserangabe Monika Kukar-Kinney, Jeffrey R. Carlson (Robins School of Business, University of Richmond, United States)
    Schlagwörter Price promotions ; Discounting ; Retailing ; Online buying
    Sprache Englisch
    Verlag Elsevier
    Erscheinungsort Amsterdam
    Dokumenttyp Artikel
    ZDB-ID 622691-7
    ISSN 0167-8116
    Datenquelle ECONomics Information System

    Zusatzmaterialien

    Kategorien

  3. Artikel: The role of regulatory focus and self-view in "green" advertising message framing

    Kareklas, Ioannis / Carlson, Jeffrey R / Muehling, Darrel D

    Green advertising and the reluctant consumer , p. 19-33

    2014  , Seite(n) 19–33

    Verfasserangabe Ioannis Kareklas, Jeffrey R. Carlson, and Darrel D. Muehling
    Sprache Englisch
    Umfang graph. Darst.
    Verlag Routledge
    Erscheinungsort London [u.a.]
    Dokumenttyp Artikel
    ISBN 1-138-01654-3 ; 978-1-138-01654-5
    Datenquelle ECONomics Information System

    Zusatzmaterialien

    Kategorien

  4. Artikel: "I eat organic for my benefit and yours"

    Kareklas, Ioannis / Carlson, Jeffrey R / Muehling, Darrel D

    Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising Vol. 43, No. 1 , p. 18-32

    egoistic and altruistic considerations for purchasing organic food and their implications for advertising strategists

    2014  Band 43, Heft 1, Seite(n) 18–32

    Verfasserangabe Ioannis Kareklas; Jeffrey R. Carlson; Darrel D. Muehling
    Schlagwörter Konsumentenpräferenzen ; Kaufmotiv ; Biokost ; Eigeninteresse ; Altruismus ; Test ; Werbepsychologie
    Sprache Englisch
    Umfang graph. Darst.
    Verlag Taylor & Francis
    Erscheinungsort Philadelphia, Pa
    Dokumenttyp Artikel
    ZDB-ID 435192-7 ; 2067343-7
    ISSN 1557-7805 ; 0091-3367
    ISSN (online) 1557-7805
    ISSN 0091-3367
    Datenquelle ECONomics Information System

    Zusatzmaterialien

    Kategorien

  5. Artikel: Brand engagement on social media

    Yang, Shuai / Carlson, Jeffrey R / Lin, Shan / Ross, William T

    Journal of marketing management : MM Vol. 32, No. 5/6 , p. 526-557

    will firms' social media efforts influence search engine advertising effectiveness?

    2016  Band 32, Heft 5, Seite(n) 526–557

    Verfasserangabe Shuai Yang, Shan Lin, Jeffrey R. Carlson and William T. Ross Jr
    Schlagwörter Brand engagement on social media ; search engine advertising ; social media ; advertising effectiveness ; advertisement rank
    Sprache Englisch
    Verlag Routledge, Taylor & Francis Group
    Erscheinungsort Abingdon
    Dokumenttyp Artikel
    ZDB-ID 645971-7 ; 2067949-X
    ISSN 1472-1376 ; 0267-257X
    ISSN (online) 1472-1376
    ISSN 0267-257X
    Datenquelle ECONomics Information System

    Zusatzmaterialien

    Kategorien

  6. Artikel: The untamed blog

    Bryan, Erin C / Carlson, Jeffrey R / Galarneau, Peter W / Long, Kathleen M

    New media and public relations , p. 107-119

    public relations asset or liability?

    2007  , Seite(n) 107–119

    Verfasserangabe Kathleen M. Long, Peter W. Galarneau, Jeffrey R. Carlson and Erin C. Bryan
    Schlagwörter Öffentlichkeitsarbeit ; Social Web
    Sprache Englisch
    Verlag Peter Lang
    Erscheinungsort New York, NY [u.a.]
    Dokumenttyp Artikel
    ISBN 978-082-048-801-1 ; 082-048-801-1
    Datenquelle ECONomics Information System

    Zusatzmaterialien

    Kategorien

Zum Seitenanfang