Artikel ; Online: Engaging My Gen Z Class: Teaching with Memes.
Medical science educator
2020 Band 30, Heft 4, Seite(n) 1357–1358
Abstract: Fostering engagement in a traditional setting with Generation Z learners was difficult enough; to do so online, while most educators are battling with technology, poses an even harder challenge amid the pandemic. In an unconventional assignment, students ...
Abstract | Fostering engagement in a traditional setting with Generation Z learners was difficult enough; to do so online, while most educators are battling with technology, poses an even harder challenge amid the pandemic. In an unconventional assignment, students were asked to create an Internet meme to explain any immunology class themes. |
---|---|
Schlagwörter | covid19 |
Sprache | Englisch |
Erscheinungsdatum | 2020-09-09 |
Erscheinungsland | United States |
Dokumenttyp | Journal Article |
ISSN | 2156-8650 |
ISSN (online) | 2156-8650 |
DOI | 10.1007/s40670-020-01078-w |
Datenquelle | MEDical Literature Analysis and Retrieval System OnLINE |
Volltext online
Zusatzmaterialien
Kategorien
Über subito bestellen
Dieser Service ist kostenpflichtig (siehe Lieferbedingungen von subito). Bestellungen, die einen Artikel nebst Supplementary Material umfassen, werden grundsätzlich wie mehrfache Bestellungen bearbeitet. Gebühren fallen in diesen Fällen für jede einzelne Bestellung an.
Fernleihe an ZB MED
Sie können sich den gewünschten Titel als lokale Nutzerin oder lokaler Nutzer von ZB MED direkt an den Standort Köln schicken lassen.